-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Дизельне паливо (Євро 5), налив, 1л,Бензин А-92 (Євро 5), налив, 1л
2 395 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e3182903f0654f4bb9972d60f834d05c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-13-013714-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
×
-
Код ЄДРПОУ:
05465258
-
Контактна особа:
Лозна Тетяна Павлівна 380444682106 cheu@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
44355507
-
Контактна особа:
ОІЛ КАРТ СЕРВИС ТОВ 380674345107, 380956283532 oilcartservice@gmail.com
-
Адреса:
61070, Україна, Харківська область, Харків, 61070, Харківська обл., місто Харків, вул.Чкалова, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Номер договору:
250923/2
Дата підписання:
25.09.2023 00:00
Період дії договору:
25.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 395 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 399 166.67 UAH)
Оплачено:
2 371 265.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 395 210.83 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дизельне паливо (Євро 5), налив, 1л
Кількість
30000 літр
Період постачання
до 20.12.2023
Бензин А-92 (Євро 5), налив, 1л
Кількість
20000 літр
Період постачання
до 20.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
12e92d97f1e347448b82becc8723456d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони погодили внести зміни в п. 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції, а саме:
3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 394 960,00 грн. (Два мільйони триста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 399 160,00 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят гривень 66 коп.), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ 1917442) – 1 734 900,00 грн (один мільйон сімсот тридцять чотири тисячі дев'ятсот гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ- 289 150,00 грн (двісті вісімдесят дев'ять тисяч сто п'ятдесят гривень 00 копійок).
- за рахунок коштів підприємства: 660 060,00 грн (шістсот шістдесят тисяч шістдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 110 010,00 грн (сто десять тисяч десять гривень 00 копійок)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.10.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b25da3059086499c99134d98d4fbc2c2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 394 960,00 грн (два мільйони триста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 399 160,00 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят гривень 00 коп.), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ 1917442) – 2 394 960,00 грн (два мільйони триста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 399 160,00 грн (триста дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят гривень 00 копійок).
- за рахунок коштів підприємства: 00,00 грн (00 гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 00,00 грн (00 гривень 00 копійок)».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.11.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d9e1bc73b9ff472aba2d852e9064a367
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони погодили внести зміни до п. 3.1. Договору надання послуг від 25.09.2023 № 250923/2 (далі – Договір) та викласти його в наступній редакції:
«3.1. Ціна Договору складається з загальної вартості Товару, визначеній в Специфікації до цього Договору, та становить 2 394 960,00 грн (два мільйони триста дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 399 160,00 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч сто шістдесят гривень 00 коп.), з якої сплачується:
- за кошти місцевого бюджету з рахунків відкритих в УДКСУ Оболонського району м. Києва (загальний фонд КПКВ 1917442) – 2 371 265,00 грн (два мільйони триста сімдесят одна тисяча двісті шістдесят п’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 395 210,84,00 грн (триста дев’яносто п’ять тисяч двісті десять гривень 84 копійки);
- за рахунок коштів підприємства – 23 695,00 грн (двадцять три тисячі шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 3 949,17 грн (три тисячі дев’ятсот сорок дев’ять гривень 17 копійок).».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
18.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано