• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи - 1 роботи («Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (інв. №101310057)») 45260000-7

1 420 050.93 UAH без ПДВ
Номер: f6aad5cbc7c341efa466039c96eea024
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-15-009673-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РСУ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (інв. №101310057): 1 420 050.93000 UAH без ПДВ
Номер договору: № 805
Дата підписання: 15.09.2023 00:00
Період дії договору: 15.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 420 050.93 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 420 050.93 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (інв. №101310057)
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 15.09.2023 - 31.10.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 53f85752015a4f13b89620d74bf3d7c2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з несприятливими погодними умовами та затримкою постачання матеріалів через військовий стан Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду (далі-Договір) про таке: 1. В зв’язку з уточненням строків виконання робіт вести зміни до Договору підряду № 905 від 15 жовтня 2023 р., а саме викласти п 2.1. в наступній редакції: «Строк виконання робіт: початок виконання робіт після передачі замовником будівельного майданчику та документів дозвільного характеру на виконання будівельних робіт і до «31» «жовтня» 2023 року.». 2. Викласти додаток «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції (Додаток додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a98e890f10824fadaa414bc778b66550
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі листа Замовника № 2318 від 17 листопада 2023 р. та листа Підрядника № 3 від 17 листопада 2023 р., Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до договору, шляхом укладання Додаткової угоди (далі-Договір) про наступне: 1. Внести зміни до Договору Підряду № 805 від 15 вересня 2023 р., а саме викласти п. 8.1. в наступній редакції: «8.1 . Підрядник гарантує нормальний та безперервний режим роботи об’єкта Замовника в обсязі виконаних ним Робіт протягом десяти років з моменту підписання остаточного Акта приймання виконаних Робіт (далі - „гарантійний строк”), а складних конструктивів - відповідно до вимог Цивільного кодексу України. У разі виконання робіт неналежної якості, Підрядник несе відповідальність згідно з ст. 858 ЦК України. Підрядник зобов’язаний всі недоліки у виконаних ним Роботах, виявлені протягом гарантійних строків, усунути за письмовою вимогою Замовника за свій рахунок. Усунення недоліків здійснюється у відповідності до дефектного акта, складеного Сторонами із зазначенням строків їх усунення. Включенню у дефектний акт підлягають недоліки, які виникли з вини Підрядника. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не може експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
    Дата внесення змін до договору: 20.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 2.pdf
p7s
sign.p7s