• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) - 1 роботи (Послуги на здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання капітального ремонту по об'єкті: «Капітальний ремонт конструкцій підлог та стін в приміщеннях Дитячого відділення 3-го поверху будівлі головного корпусу № 1 з поліклінікою літера "А-4", за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24")

3 560.00 UAH без ПДВ
Номер: de81431a8260467a9c0a42eeabdaccf4
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-14-011481-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Сидорчук Геннадій Юрійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 802
Дата підписання: 14.09.2023 00:00
Період дії договору: 14.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 3 560.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 3 560.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) - 1 роботи (Послуги на здійснення авторського нагляду протягом усього періоду виконання капітального ремонту по об'єкті: «Капітальний ремонт конструкцій підлог та стін в приміщеннях Дитячого відділення 3-го поверху будівлі головного корпусу № 1 з поліклінікою літера "А-4", за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24")
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання 14.09.2023 - 15.11.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6f785004e0954e93ad9ac35cf3799f1f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт на проведення авторського нагляду та викласти пункт 3.2. Договору у новій редакції: «3.2. Дата завершення робіт - закінчення виконання капітального ремонту по об'єкту «Капітальний ремонт конструкцій підлог та стін в приміщеннях Дитячого відділення 3-го поверху будівлі головного корпусу № 1 з поліклінікою літера "А-4", за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24». 2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України розповсюджується на відносини з «16» жовтня 2023 року та діє протягом строку дії Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції. Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 4. Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s