• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт конструкцій підлог та стін в приміщеннях Травматологічного відділення 3-го поверху будівлі головного корпусу № 1 з поліклінікою літера "А-4", за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24")

18 016.00 UAH з ПДВ
Номер: 92c6c71517e64f26beb5ef59f2da726d
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-14-007867-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Ковган В.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 28/803
Дата підписання: 14.09.2023 00:00
Період дії договору: 14.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 18 016.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 857.91 UAH)
Оплачено: 18 016.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 857.91 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду на об'єкті: «Капітальний ремонт конструкцій підлог та стін в приміщеннях Травматологічного відділення 3-го поверху будівлі головного корпусу № 1 з поліклінікою літера "А-4", за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24")
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання 14.09.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: f62eda91d84e4341920f07822922ad28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з закінченням фінансового року та зменшенням потреби, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 674,00 грн. (Шістсот сімдесят чотири гривні 00 копійок), а також викласти п. 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Орієнтовна вартість виконання технічного нагляду встановлюється у відповідності до договірної ціни підрядника і складає 18016,00 грн. (Вісімнадцять тисяч шістнадцять грн. 00 коп.), з ПДВ.». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до закінчення строку дії Договору. 3. Всі інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою та залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу: по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s