-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту: "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 28-А в Оболонському районі м. Києва
згідно актів виконаних робіт
18 462.14
UAH без ПДВ
Номер:
5407aa50e7064808aa5bdbfb6b797a68
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-14-007819-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37445395
-
Контактна особа:
Віталія Борисенко +380444267203 dz_zakupki@ukr.net https://obolon.kyivcity.gov.ua/
-
Адреса:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ГРИГОРЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3054306177
-
Контактна особа:
0637445315
-
Адреса:
03187, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛ. ЗАБОЛОТНОГО буд.16 кв.66
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Опис:
згідно актів виконаних робіт
Номер договору:
315-кр
Дата підписання:
14.09.2023 13:41
Період дії договору:
14.09.2023 00:00 - 29.12.2023 00:00
Сума договору:
18 462.14 UAH без ПДВ
Оплачено:
18 462.14 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) -71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об’єкту: "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 28-А в Оболонському районі м. Києва
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 29.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5383cbb6abb34b36b910b45ae41dae8e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п.2.9. договору № 315-кр від 14.09.23. "Роботи з технічного нагляду та контроль за виконанням робіт (ДК 021:2015 (CPV) - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами) по об*єкту:"Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Героїв полку «Азов», 28-А в Оболонському районі м. Києва" викласти в наступній редакції: " 2.9. Замовник здійснює оплату інженерно-організаційних робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту виконаних Робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця з казначейського рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок за виконану роботу здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, але з урахуванням вимог, зазначених постановою кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 " Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" (зі змінами). Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету."
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
20.09.2023 09:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
84a4dd6317a344fe9b4066dbdf91f61a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
згідно актів виконаних робіт
Номер додаткової угоди:
№2
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 16:00
Статус:
Опубліковано