-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Альтеплаза ліофілізат для розчину для інфузій по 50 мг флакон
151 688.70
UAH з ПДВ
Номер:
2224bffb86e747a28239de8c15cced57
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-11-009999-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22689195
-
Контактна особа:
Глущенко Ірина 380577250905 glu_post@ukr.net
-
Адреса:
61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Контактна особа:
Любов Федорівна Леунова +380673959488 lleunova@stm-farm.biz
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
А-2220
Дата підписання:
18.09.2023 12:00
Період дії договору:
до 31.03.2024 00:00
Сума договору:
151 688.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 923.56 UAH)
Оплачено:
151 688.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 923.56 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альтеплаза ліофілізат для розчину для інфузій по 50 мг флакон
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.03.2024
Місце постачання
61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3dec9bbceb3a4d9c9bfc8bb9767625db
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Д.У. №1 від 19.12.2023 (Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) .Керуючись пп. 4. п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затв. Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року), п. 11.1.4. Договору № А-2220 від 18.09.2023р., Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31 березня 2024 року, у зв’язку з затримкою поставки товару, що підтверджується листом Постачальника №1 від 18.12.2023 та уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору № А-2220 від 18.09.2023 року про наступне:1.Сторони домовились викласти п.5.1. Договору № А-2220 від 18.09.2023 року в наступній редакції:
«5.1. Строк поставки Товару - до 31 березня 2024 року.» 2. Сторони домовились викласти п.10.1. Договору № А-2220 від 18.09.2023 року в наступній редакції:
«10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання.»
Сума договору після внесння змін залишилася без змін, кількість товару після внесення змін залишилась без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2023 11:00
Статус:
Опубліковано