• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Альтеплаза ліофілізат для розчину для інфузій по 50 мг флакон

151 688.70 UAH з ПДВ
Номер: 2224bffb86e747a28239de8c15cced57
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-11-009999-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
Постачальник: ТОВ "СТМ-Фарм"
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору: А-2220
Дата підписання: 18.09.2023 12:00
Період дії договору: до 31.03.2024 00:00
Сума договору: 151 688.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 923.56 UAH)
Оплачено: 151 688.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 923.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альтеплаза ліофілізат для розчину для інфузій по 50 мг флакон
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання 61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський, буд. 122 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3dec9bbceb3a4d9c9bfc8bb9767625db
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Д.У. №1 від 19.12.2023 (Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) .Керуючись пп. 4. п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затв. Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року), п. 11.1.4. Договору № А-2220 від 18.09.2023р., Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31 березня 2024 року, у зв’язку з затримкою поставки товару, що підтверджується листом Постачальника №1 від 18.12.2023 та уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору № А-2220 від 18.09.2023 року про наступне:1.Сторони домовились викласти п.5.1. Договору № А-2220 від 18.09.2023 року в наступній редакції: «5.1. Строк поставки Товару - до 31 березня 2024 року.» 2. Сторони домовились викласти п.10.1. Договору № А-2220 від 18.09.2023 року в наступній редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань – до повного їх виконання.» Сума договору після внесння змін залишилася без змін, кількість товару після внесення змін залишилась без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2023 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до договору №А-2220.pdf
p7s
sign.p7s