-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
5 784.00
UAH без ПДВ
Номер:
09194c6458dd47a1827feee57ebe91f1
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-13-008295-a-b1
Замовник:
Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
×
-
Код ЄДРПОУ:
23820094
-
Контактна особа:
Ведмедера Олександр 380668331293 Sibbankirchik@gmail.com
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3138705938
-
Контактна особа:
Ароян Д.Г. +380958465826 jokerservicesumy@gmail.com
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, Суми, Реміснича, 12/1 кв. 68
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору:
315
Дата підписання:
12.09.2023 00:00
Період дії договору:
12.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
5 784.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Кількість
104 штуки
Період постачання
12.09.2023 - 19.09.2023