• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

5 784.00 UAH без ПДВ
Номер: 09194c6458dd47a1827feee57ebe91f1
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-13-008295-a-b1
Замовник: Комунальний заклад Сумської обласної ради - обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю
Постачальник: Фізична Особа-Підприємець Ароян Дмитро Гарійович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Номер договору: 315
Дата підписання: 12.09.2023 00:00
Період дії договору: 12.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 784.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для потреб закладу (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 104 штуки
Період постачання 12.09.2023 - 19.09.2023
Місце постачання 40007, Україна, Сумська область, Суми, Серпнева, 14а На карті