• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

офісне устаткування

5 467.50 UAH з ПДВ
Номер: 206c34c8ee1f41c2bbae1160e8cdcf72
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-13-005626-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ РАДНИК"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 145
Дата підписання: 13.09.2023 11:52
Період дії договору: 13.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 467.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Причини розірвання договору: помилково створений закупівля без використання електронної системи

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір офісний
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 1000 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Карпенка, 45 На карті
скріпки
Код ДК 021:2015: 30197220-4 Канцелярські скріпки
Кількість 300 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Карпенка, 45 На карті
настільні лотки
Код ДК 021:2015: 30193200-0 Настільні лотки та органайзери
Кількість 60 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Карпенка, 45 На карті