• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів ( канцелярські товари, диски для запису інформації)

Придбання канцелярських товарів ( канцелярські товари, диски для запису інформації)

27 030.30 UAH без ПДВ
Номер: 6220488eef2f4a649de3a8ab9bbdc83f
Ідентифікатор договору: UA-2018-06-13-001121-a-b1
Замовник: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерстерства внутрішніх справ України по Харківській області"
Постачальник: ФО-П Бабурін Мікаел Олегович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Придбання канцелярських товарів ( канцелярські товари, диски для запису інформації)
Номер договору: 71
Дата підписання: 13.06.2018 00:00
Період дії договору: 13.06.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 27 030.30 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів ( канцелярські товари, диски для запису інформації)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1316 Одиниця
Період постачання 13.06.2018 - 31.12.2018
Місце постачання 61002, Україна, Харківська область, Харків, Гіршмана, 8/10 На карті