• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування Раделицького ЗЗСО І – ІІІ ст.

59 095.87 UAH без ПДВ
Номер: c30424ae2a2b43c0bdae87a3ac5e0dc8
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-12-007516-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Гладій Оксана Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: №11/23/2
Дата підписання: 08.09.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 59 095.87 UAH без ПДВ
Оплачено: 59 095.87 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування Раделицького ЗЗСО І – ІІІ ст.
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81626, Україна, Львівська область, с. Раделичі, вул. Шевченка, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 66ce1b1180c64db68d05edb17f0f967f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з економією коштів по послугах шкільних їдалень (послуг з організації харчування учнів), зменшити загальну вартість договору на суму 844,13 грн.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 11.23.2.pdf
pdf
Додаткова угода _1.pdf