• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання матеріалів для господарських потреб (журнал реєстрації інструктажів, папір офісний)

1 703.50 UAH без ПДВ
Номер: a4031aa240e64ec1bb3fef91583a6df2
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-10-000568-a-c1
Замовник: Навчально реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»
Постачальник: ФОП Кроча Ольга Анатоліївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 671
Дата підписання: 07.09.2023 00:00
Період дії договору: 07.09.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 1 703.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
журнал реєстрації інструктажів з питань ОП 24 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вулиця Годованця,13 На карті
Папір офісний А4 80гр.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вулиця Годованця,13 На карті