-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: "Капітальний ремонт віконних та дверних конструкцій на 3-му поверсі будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24") 71220000-6
22 484.00
UAH без ПДВ
Номер:
b1659974c2d64bb78f8ea7d4c3e4777d
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-08-003011-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Захарченко Людмила Михайлівна 380978834039 romny_srl.Zakypka@email.ua
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Коджушко В.П.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2348808233
-
Контактна особа:
Коджушко В.П. +380979235199 ukoopp@ukr.net
-
Адреса:
40030, Україна, Сумська область, Суми, вул. О. Аніщенка, буд. 3/1, кв.4
Класифікатор ДК 021:2015:
71220000-6 Послуги з архітектурного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: "Капітальний ремонт віконних та дверних конструкцій на 3-му поверсі будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24") 71220000-6: 22 484.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
790
Дата підписання:
08.09.2023 00:00
Період дії договору:
08.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
22 484.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
22 484.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: "Капітальний ремонт віконних та дверних конструкцій на 3-му поверсі будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24") 71220000-6
Кількість
1 роботи
Період постачання
08.09.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
005e61b786464fab9928b57e35c0ddc7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, дійшли спільної згоди та уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору на виконання проектних робіт № 790 від 08.09.2023 (далі - Додаткова угода та Договір відповідно) про наступне:
1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт до 40 (сорока) календарних днів та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції:
«3.1. Строк виконання робіт 40 (сорок) календарних днів після отримання від Замовника авансу, вихідних даних, а саме:
Завдання на проектування;
Технічний паспорт;
- Висновок за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкцій в межах 3 -го поверху.»
2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання, відповідно до ч. З ст. 631 Цивільного кодексу України розповсюджується на відносини з «28» вересня 2023 року та діє протягом строку дії Договору.
3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
4. Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
додаткова угода 1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2023 16:00
Статус:
Опубліковано