• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі СШ № 185 ім. Володимира Вернадського за адресою: вул. Серпова, 20/6 у Святошинському районі міста Києва

165 758.40 UAH з ПДВ
Номер: 68e65ef1d7264031a6db265c6a2c23c2
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-06-012936-a-c1
Замовник: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 695
Дата підписання: 06.09.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 165 758.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 626.40 UAH)
Оплачено: 165 758.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 626.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі СШ № 185 ім. Володимира Вернадського
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1
Період постачання до 30.10.2023
Місце постачання 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Серпова, 20/6 у Святошинському районі міста Києва На карті

Внесені зміни

    Номер: 86693570b2ef43b989dab0392711589a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода 1 до дог. 695.pdf
    Номер: 44a8b67b8549406a8509a2854bab3d0e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни після експертизи; Продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода 2 до дог. 695.pdf
pdf
Лист 28-09-23-2 до дог. 695.pdf
    Номер: fe9f6e1e34404faa923f9548f0f02d15
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни у зв'язку із завершенням виконання робіт
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода 3 до дог. 695.pdf