• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду ЗДО (ясла-садок) «Малятко» Броварського району Київської області за адресою: вулиця Будівельників, 3 в с. Красилівка Броварського району Київської області

10 806 882.76 UAH з ПДВ
Номер: 9e70f9ab9c554756baf3d3bef4ec1f20
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-23-010248-a-b1
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ "ФАЄР-КОНТРОЛЬ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 495
Дата підписання: 19.09.2023 15:11
Період дії договору: 19.09.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 10 806 882.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 801 147.13 UAH)
Оплачено: 10 806 882.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 801 147.13 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт будівлі, утеплення фасаду ЗДО (ясла-садок) «Малятко» Броварського району Київської області за адресою: вулиця Будівельників, 3 в с. Красилівка Броварського району Київської області
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання 07451, Україна, Київська область, с. Красилівка, вул. Будівельників, 3 На карті

Внесені зміни

    Номер: d1b660dbd34c42bda623e111e46e3bd0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2023 16:24
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до Договору № 495.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6fdb3786383841d9ba7d3340585976dd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2024 14:27
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 до Договору № 495.pdf
p7s
sign.p7s