-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Бланки
15 455.00
UAH з ПДВ
Номер:
01cf2ac457964d49a0adacdf877a0228
Ідентифікатор договору:
UA-2023-09-05-014535-a-c1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43649464
-
Контактна особа:
Людмила Павлівна Корж +380666831751 liudmila2406@ukr.net http://nzrada.gov.ua
-
Адреса:
14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, буд. 19
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕСНА-КАНЦ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45121944
-
Контактна особа:
+380504480340
-
Адреса:
14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, просп. Лук"яненка Левка, 30, кв. 16
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Акт встановлення факту здійснення догляду А4: 2.80000 UAH з ПДВ
Акт обстеження житлово-побутових умов А4: 0.76000 UAH з ПДВ
Акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства А4: 0.35000 UAH з ПДВ
Акт проведення обстеження сім'ї А5: 0.70000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидії А3: 1.32000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи осіб, які звернулись за призначенням компенсації фізичним особам А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи та майновий стан осіб А4: 0.56000 UAH з ПДВ
Заява особи, що розмістила ВПО, про отримання компенсації витрат А4: 0.60000 UAH з ПДВ
Заява про взяття на облік А3: 1.93000 UAH з ПДВ
Заява про забезпечення засобом реабілітації А4: 1.12000 UAH з ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації А4: 0.76000 UAH з ПДВ
Заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Заява про згоду отримувати соціальні послуги А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Заява про направлення дитини до реабілітаційної установи А5: 0.47000 UAH з ПДВ
Заява про отримання комплексних реабілітаційних послуг "Відродження" А5: 0.40000 UAH з ПДВ
Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги А4: 0.95000 UAH з ПДВ
Заява про призначення субсидії А3: 1.32000 UAH з ПДВ
Заява про призначення усіх видів державної соціальної допомоги та компенсацій А4: 0.35000 UAH з ПДВ
Особовий рахунок працівника А4: 15.02000 UAH з ПДВ
Повідомлення про безоплатне розміщення ВПО А4: 1.35000 UAH з ПДВ
Акт обстеження житлово-побутових умов А4: 0.76000 UAH з ПДВ
Акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства А4: 0.35000 UAH з ПДВ
Акт проведення обстеження сім'ї А5: 0.70000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидії А3: 1.32000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи осіб, які звернулись за призначенням компенсації фізичним особам А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Декларація про доходи та майновий стан осіб А4: 0.56000 UAH з ПДВ
Заява особи, що розмістила ВПО, про отримання компенсації витрат А4: 0.60000 UAH з ПДВ
Заява про взяття на облік А3: 1.93000 UAH з ПДВ
Заява про забезпечення засобом реабілітації А4: 1.12000 UAH з ПДВ
Заява про заміну засобу реабілітації А4: 0.76000 UAH з ПДВ
Заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Заява про згоду отримувати соціальні послуги А4: 1.11000 UAH з ПДВ
Заява про направлення дитини до реабілітаційної установи А5: 0.47000 UAH з ПДВ
Заява про отримання комплексних реабілітаційних послуг "Відродження" А5: 0.40000 UAH з ПДВ
Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги А4: 0.95000 UAH з ПДВ
Заява про призначення субсидії А3: 1.32000 UAH з ПДВ
Заява про призначення усіх видів державної соціальної допомоги та компенсацій А4: 0.35000 UAH з ПДВ
Особовий рахунок працівника А4: 15.02000 UAH з ПДВ
Повідомлення про безоплатне розміщення ВПО А4: 1.35000 UAH з ПДВ
Номер договору:
93/186
Дата підписання:
05.09.2023 16:35
Період дії договору:
05.09.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
15 455.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 575.83 UAH)
Оплачено:
15 455.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 575.83 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Акт встановлення факту здійснення догляду А4
Кількість
100 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Акт обстеження житлово-побутових умов А4
Кількість
400 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства А4
Кількість
2000 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Акт проведення обстеження сім'ї А5
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидії А3
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Декларація про доходи осіб, які звернулись за призначенням компенсації фізичним особам А4
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Декларація про доходи та майновий стан осіб А4
Кількість
3000 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява особи, що розмістила ВПО, про отримання компенсації витрат А4
Кількість
2500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про взяття на облік А3
Кількість
300 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про забезпечення засобом реабілітації А4
Кількість
400 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про заміну засобу реабілітації А4
Кількість
400 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі А4
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про згоду отримувати соціальні послуги А4
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про направлення дитини до реабілітаційної установи А5
Кількість
300 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про отримання комплексних реабілітаційних послуг "Відродження" А5
Кількість
600 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги А4
Кількість
600 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про призначення субсидії А3
Кількість
500 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Заява про призначення усіх видів державної соціальної допомоги та компенсацій А4
Кількість
6000 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Особовий рахунок працівника А4
Кількість
200 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023
Повідомлення про безоплатне розміщення ВПО А4
Кількість
200 штуки
Період постачання
05.09.2023 - 12.09.2023