• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Картопля

17 825.11 UAH з ПДВ
Номер: 38a702007627487c80b02f1c9811eb56
Ідентифікатор договору: UA-2023-09-04-006958-a-c1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "КСК ЛОГІСТІК"
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Картопля для зберігання: 10.25000 UAH з ПДВ
Номер договору: ПД - 97
Дата підписання: 04.09.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 17 825.11 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 970.85 UAH)
Оплачено: 17 825.11 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 970.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля для зберігання
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 1702.188
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1f834028351547f09491f1ebafc1600f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зняти залишкову суму з даного Договору в звязку з повним виконанням сторонами своїх договірних зобовязань у розмірі – 12 924,89 грн. словами ( Дванадцять тисяч дев’ятсот двадцять чотири грн. 89 коп.) без ПДВ
    Номер додаткової угоди: ПД - 97/1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода ПД - 97-1 від 21.12.2023 року.pdf