• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)

526 950 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 5900367916e3477aa0bc916aa9f188af
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-11-006257-a-a1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 9
Дата підписання: 12.09.2023 00:00
Період дії договору: 12.09.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 526 950 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 87 825 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт мосту через р. Случ на км 302+974 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін)
Код ДК 021:2015: 45221000-2 Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 25136aee36024137a52f4df9044841ad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись ч. 4) пп.6.7.1.п. 6.7., п.10.3. Договору, відповідно до пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт з 12.09.2023 р. по 31.12.2025р.»; «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання та діє по 31.12.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.10.3. Договору, з метою приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток № 5), Календарний план (Додаток № 6) та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Графік виконання робіт (Додаток № 5); Календарний план (Додаток № 6). 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано