-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
120 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
6e74ded0da774dce86d952c8219c1b9b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-08-31-007035-a-c1
Замовник:
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №36 "ВІНОЧОК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558939
-
Контактна особа:
Олена Дудич +380669289950 olenadudic@gmail.com
-
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Юліана Целевича, 16А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346058
-
Адреса:
76007, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 59А
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
41
Дата підписання:
31.08.2023 15:09
Період дії договору:
31.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
120 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 000.00 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
5.94 гігакалорія
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
76008, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Юліана Целевича 16А
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ff409c150cc24eeaa3c2ca24251c5032
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
№3
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 14:41
Статус:
Опубліковано