• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Крісло Fly, Крісло Фотель

67 030.00 UAH без ПДВ
Номер: 19e1e5d4037f4caaabf09c8a76c0ce30
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-28-011823-a-c1
Замовник: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Постачальник: ПАЛІЙ ПАВЛО БОГДАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 121/23
Дата підписання: 25.08.2023 17:44
Період дії договору: 25.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 67 030.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісло Fly - 17 штукМаксимальне навантаження – 120 кг, Глибина сидіння – 430 мм Ширина сидіння – 470 мм Висота крісла у нижньому положенні – 970 мм Висота крісла в верхньому положенні – 1100 мм Діаметр бази – 645 мм Висота сидіння в піднятому положенні – 590 мм Висота сидіння в нижньому положенні – 460 мм Висота спинки мінімальна – 530 мм Гарантія – 12 місяцівКрісло Фотель - 10 штукШирина – 74 см (Сидіння – 48 см) Глибина – 64 см. (Сидіння – 50 см) Висота– 76 см. (Сидіння - 44 см) Матеріал оббивки – шкірзамінник Колір – білий Гарантія – 12 місяців
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 27 штуки
Період постачання 25.08.2023 - 10.11.2023
Місце постачання 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6fe58b3bd8ab4b01b884f54ec34ed110
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 05.10.2023 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ до договору від 25.08.2023 № 121.pdf
p7s
sign.p7s