• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

2 920.48 UAH без ПДВ
Номер: f2516ca94222430bbb0d0ec01c8aaad7
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-25-004733-a-c1
Замовник: Комунальний заклад Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Перемишлянської міської ради Львівського району Львівської області
Постачальник: ФОП Сеник Т І
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярські товари (бланки): 12.96000 UAH без ПДВ
Канцелярські товари (Папір ксероксний): 151.00000 UAH без ПДВ
Канцелярські товари (Папки): 57.24000 UAH без ПДВ
Номер договору: 81
Дата підписання: 25.08.2023 00:00
Період дії договору: 25.08.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 920.48 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 920.48 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (бланки)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81200, Україна, Львівська область, м. Перемишляни, вул. Міжгірська 4 На карті
Канцелярські товари (Папір ксероксний)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81200, Україна, Львівська область, м. Перемишляни, вул. Міжгірська 4 На карті
Канцелярські товари (Папки)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81200, Україна, Львівська область, м. Перемишляни, вул. Міжгірська 4 На карті