• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт тротуару по вул. Тараса Шевченка від будинку № 36 до вул. Дмитра Загорулька та від будинку № 136 до будинку 138 в м. Богодухів Харківської області. Коригування."

6 408.00 UAH з ПДВ
Номер: a4eab229d9394789ba30c280c681f7ed
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-21-009289-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГОС-ПРОМСЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 226-Б
Дата підписання: 21.08.2023 15:25
Період дії договору: 21.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 6 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 068.00 UAH)
Оплачено: 6 408.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 068.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт тротуару по вул. Тараса Шевченка від будинку № 36 до вул. Дмитра Загорулька та від будинку № 136 до будинку 138 в м. Богодухів Харківської області. Коригування."
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання Україна, Харківська область, м. Богодухів, по вул. Тараса Шевченка від будинку № 36 до вул. Дмитра Загорулька та від будинку № 136 до будинку 138 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9bc5dc9501b24829a584dc7d986d62bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктом 7.1.-7.3. Договору, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що впливають на строки виконання робіт, зокрема продовженням строків виконання робіт з капітального ремонту на об’єкті, та необхідністю участі Виконавця в у прийнятті об’єктів будівництва в експлуатацію, Сторони, за взаємною згодою, вирішили без збільшення суми договору продовжити строки виконання зобов’язань, для чого внести наступні зміни до Договору: Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Строк виконання: до 15.12.2023 року»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.12.2023 10:30
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 05.12.2023 року.pdf
p7s
sign.p7s