-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
320 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4e78fc3302ee4eb2af8ec4911b0ddf73
Ідентифікатор договору:
UA-2023-08-21-006762-a-a1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 15 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558848
-
Контактна особа:
Наталя Паштетник +380509570615 pashtetnuk77@ukr.net https://school1508.webnode.com.ua/
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 207
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346058
-
Контактна особа:
034563511
-
Адреса:
76007, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 59А
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
216
Дата підписання:
21.08.2023 13:43
Період дії договору:
21.08.2023 00:00 - 31.01.2024 00:00
Сума договору:
320 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 53 333.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Кількість
106.03859 гігакалорія
Період постачання
до 31.01.2024
Місце постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності 207
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
581f224e5dc947a49d51a236cda24920
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 14:32
Статус:
Опубліковано