• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Консультації в області інформатизації

1 620.00 UAH з ПДВ
Номер: 15006287f0644318a9c3bd3c06980be5
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-18-008552-a-b1
Замовник: КУ Одеський академічний український музично-драматичний театр ім.В.С.Василька
Постачальник: ТОВ ХВОЯ ІНТЕГРА
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору: 0ТФР-08/001
Дата підписання: 01.08.2023 00:00
Період дії договору: 18.08.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 1 620.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 270.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Консультації в області інформатизації за серпень 2023р
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.08.2023 - 31.08.2023
Місце постачання 65026, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Пастера,15 На карті