• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)

5 165.00 UAH з ПДВ
Номер: 73af0054d726470fa0e111a72536246a
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-18-005261-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги "Центральний" Рівненської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: № 218
Дата підписання: 17.08.2023 13:00
Період дії договору: 17.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 5 165.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 860.83 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачок
Період постачання 17.08.2023 - 17.08.2023
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Драгоманова, 7 На карті
папір ксероксний А5 SMARTLINE OFFICE
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 пачок
Період постачання 17.08.2023 - 17.08.2023
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Драгоманова, 7 На карті