• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень їдальні в Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 71 «спеціалізована школа художньо-архітектурного напрямку-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. В. Жуковського, буд. 10

402 328.92 UAH з ПДВ
Номер: 2cc9fec4d5d84382a5ffb5a1d9d6dd6e
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-18-003832-a-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 225ПТР/23
Дата підписання: 17.08.2023 11:19
Період дії договору: 17.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 402 328.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 67 054.82 UAH)
Оплачено: 402 328.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 67 054.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень їдальні в Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 71 «спеціалізована школа художньо-архітектурного напрямку-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. В. Жуковського, буд. 10
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 24.10.2023
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Жуковського, буд. 10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 48c82485669842939fbdfba06f43366c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2023 13:21
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду № 1 від 31.08.2023 до дог. № 225ПТ23 від 17.08.2023.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 183cf82e3e6149e3967a7bd35f523810
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.10.2023 17:17
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2 від 04.10.2023 договір №225ПТР_23 від 17.08.202...
p7s
sign.p7s