• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень їдальні та вимощення в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 32» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 72

480 813.65 UAH з ПДВ
Номер: 15c639e08b5c4cf1bfbeb5addcdf5fa2
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-17-010609-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 226ПТР/23
Дата підписання: 17.08.2023 16:03
Період дії договору: 17.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 480 813.65 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 80 135.61 UAH)
Оплачено: 480 813.65 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 80 135.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт приміщень їдальні та вимощення в Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 32» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 72
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 24.10.2023
Місце постачання Україна, Дніпропетровська область На карті

Внесені зміни

    Номер: 61f7b213030d4447b7b972ec9abcd3b4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.08.2023 11:15
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду № 1 від 31.08.2023 до дог. № 226ПТР23 від 17.08.2023.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: cd2c2bb8ae5d4cb294232609680b67df
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.09.2023 17:41
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №2 від 28.09.2023 договір №226ПТР_23 від 17.08.202...
p7s
sign.p7s