• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари

3 777.36 UAH з ПДВ
Номер: cb430b5fabf942f69696bd2700ad795c
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-17-007558-a-a1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 56-08/23
Дата підписання: 17.08.2023 13:57
Період дії договору: 17.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 3 777.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 629.56 UAH)
Оплачено: 3 777.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 629.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 110 штуки
Період постачання 17.08.2023 - 28.08.2023
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 23 На карті