• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи - 1 роботи («Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР розташованої за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (Коригування)., (інв. №101310058)»)

1 397 377.36 UAH без ПДВ
Номер: e979d2eb97df4bc59c796b1331b63481
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-17-002277-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РСУ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи - 1 роботи («Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР розташованої за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (Коригування)., (інв. №101310058)»): 1 397 377.36000 UAH без ПДВ
Номер договору: 702
Дата підписання: 17.08.2023 00:00
Період дії договору: 17.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 397 377.36 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 397 377.36 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи - 1 роботи («Капітальний ремонт покрівлі з перекриттям будівлі жіночої консультації КНП "Роменська ЦРЛ" РМР розташованої за адресою: м. Ромни, вул. Коржівська, 42. (Коригування)., (інв. №101310058)»)
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 17.08.2023 - 15.09.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 447e3a1e354343e3b30bc4448677b673
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі листа Замовника № 2318 від 17 листопада 2023 р. та листа Підрядника № 4 від 20 листопада 2023 р., Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до договору, шляхом укладання Додаткової угоди (далі-Договір) про наступне: 1. Внести зміни до Договору Підряду № 702 від 17 серпня 2023 р., а саме викласти п. 8.1. в наступній редакції: «8.1 . Підрядник гарантує нормальний та безперервний режим роботи об’єкта Замовника в обсязі виконаних ним Робіт протягом десяти років з моменту підписання остаточного Акта приймання виконаних Робіт (далі - „гарантійний строк”), а складних конструктивів - відповідно до вимог Цивільного кодексу України. У разі виконання робіт неналежної якості, Підрядник несе відповідальність згідно з ст. 858 ЦК України. Підрядник зобов’язаний всі недоліки у виконаних ним Роботах, виявлені протягом гарантійних строків, усунути за письмовою вимогою Замовника за свій рахунок. Усунення недоліків здійснюється у відповідності до дефектного акта, складеного Сторонами із зазначенням строків їх усунення. Включенню у дефектний акт підлягають недоліки, які виникли з вини Підрядника. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не може експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова Угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 4. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 20.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s