• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Придбання зі встановленням дитячо-спортивних майданчиків та придбання ігрових елементів

82 350.00 UAH з ПДВ
Номер: da3413268a2d44b895f2634b253a2fba
Ідентифікатор договору: UA-2023-06-30-000714-a-c3
Замовник: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Постачальник: ТОВ "КАМІНО ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігорАналіз за цим CPV
Номер договору: 174
Дата підписання: 29.08.2023 14:22
Період дії договору: 29.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 82 350.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 82 350.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання зі встановленням дитячо-спортивних майданчиків
Код ДК 021:2015: 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість 1 комплект
Період постачання до 15.08.2023
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Ганни Світличної, 85, 87, вул. Миру, 92 На карті

Внесені зміни

    Номер: 89f0687951844404bb9bdbcba752e38b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: "Відповідно до п.п. 4 п. 19 Постанови №1178 - «4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Внести зміни до п. 5.1 Розділу 5 Договору та викласти його в новій редакції: «Строк (термін) поставки (передачі) товару до 01.10.2023 року»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2023 14:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 29.08.23.pdf
pdf
Протокол №313 від 29.08.23.pdf
p7s
sign.p7s