• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Лот 7. Столярні вироби

140 299.00 UAH з ПДВ
Номер: 8708d0e5ea1e4cfb8aefe4c83f0339f7
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-14-008447-a-c12
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 19-23/08Л7
Дата підписання: 23.08.2023 00:00
Період дії договору: 23.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 140 299.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 23 383.17 UAH)
Оплачено: 140 299.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 23 383.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Двері металопластикові 1500х2400 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 5 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 64703, Україна, Харківська область, Барвінкове, вул.Івана Плиса, 1 На карті
Двері металопластикові 1350х2250 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 1 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 64703, Україна, Харківська область, Барвінкове, вул.Івана Плиса, 1 На карті
Двері металопластикові 1000х2300 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 2 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 64703, Україна, Харківська область, Барвінкове, вул.Івана Плиса, 1 На карті
Двері металопластикові 1020х2600 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 1 штуки
Період постачання до 10.10.2023
Місце постачання 64703, Україна, Харківська область, Барвінкове, вул.Івана Плиса, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: c4c4e0bda65247f99979559041d357b2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку з довготривалою процедурою відкритих торгів.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ №1 лот 7.PDF
p7s
sign.p7s