• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71220000-6 Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: «Капітальний ремонт силових електричних мереж, мереж освітлення та слабострумкових мереж в приміщеннях 3-го поверху будівлі головного корпусу №1 з поліклінікою літера «А-4», за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24» )

20 000.00 UAH без ПДВ
Номер: a616bf23e640402dbf3aa7cbde68472b
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-16-002838-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Коджушко В.П.
Класифікатор ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: «Капітальний ремонт силових електричних мереж, мереж освітлення та слабострумкових мереж в приміщеннях 3-го поверху будівлі головного корпусу №1 з поліклінікою літера «А-4», за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24» ): 20 000.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 697
Дата підписання: 16.08.2023 00:00
Період дії договору: 16.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 20 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
71220000-6 Послуги з архітектурного проектування - 1 роботи (Проектні роботи: «Капітальний ремонт силових електричних мереж, мереж освітлення та слабострумкових мереж в приміщеннях 3-го поверху будівлі головного корпусу №1 з поліклінікою літера «А-4», за адресою: Україна, 42000, Сумська область, м. Ромни, бульвар Європейський, 24» )
Код ДК 021:2015: 71220000-6 Послуги з архітектурного проектування
Кількість 1 роботи
Період постачання 16.08.2023 - 16.10.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 94002a9bf848418287dd405845f92d58
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк виконання робіт до 40 (сорока) календарних днів та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт 40 (сорок) календарних днів після отримання від Замовника авансу, вихідних даних, а саме: - Завдання на проектування; - Технічний паспорт; - Висновок за результатами обстеження технічного стану будівельних конструкцій в межах 3 –го поверху.» 2. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє протягом строку дії Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 05.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s