• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Щебінь гранітний, фракції 20-40мм, (щебінь - фракція 20-40 для поточного ремонту дорожнього покриття)

Відповідно до п. 7.1 Договору № 375 від 15 серпня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Продавець зобов’язаний забезпечити Покупця товаром згідно замовлення, але не пізніше 31 жовтня 2023 року, та надати гарантію на якість товару.»

26 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 0ae71ad67d204d9e9c4cc1929833ff76
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-10-004898-a-c1
Замовник: Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради
Постачальник: ТОВ Бантишівський щебінь
Класифікатор ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачіАналіз за цим CPV
Опис: Відповідно до п. 7.1 Договору № 375 від 15 серпня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Продавець зобов’язаний забезпечити Покупця товаром згідно замовлення, але не пізніше 31 жовтня 2023 року, та надати гарантію на якість товару.»
Номер договору: 375
Дата підписання: 15.08.2023 18:36
Період дії договору: 15.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 26 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 483.33 UAH)
Оплачено: 26 840.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 473.47 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Щебінь гранітний, фракції 20-40мм, 1кг
Код ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість 100000 кілограм
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: c4084d19777745ef9eb003d368ebbd7b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п. 7.1 Договору № 375 від 15 серпня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Продавець зобов’язаний забезпечити Покупця товаром згідно замовлення, але не пізніше 31 жовтня 2023 року, та надати гарантію на якість товару.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.08.2023 15:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Угода до договору № 375 від 15.08.2023.pdf
p7s
sign.p7s