• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Капітальний ремонт укриття гуртожитку №4 КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: місто Київ вул. Академіка Янгеля 7

1 453 829.04 UAH з ПДВ
Номер: e0d7c39f3b96406e98463b40b1c7a17e
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-04-006980-a-b1
Замовник: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Постачальник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: ВТ-23323
Дата підписання: 30.08.2023 00:00
Період дії договору: 30.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 453 829.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 242 304.84 UAH)
Оплачено: 1 453 829.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 242 304.84 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт укриття гуртожитку №4 КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: місто Київ вул. Академіка Янгеля 7
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 01.11.2023
Місце постачання 03056, Україна, Київська область, Київ, Академіка Янгеля 7 На карті

Внесені зміни

    Номер: d0de81ef577f469d8306930880e9e185
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пп.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пп.19.2.4, п.19.3 Договору, у зв’язку з проведеною експертизою кошторисної документації, Сторони погодили внести наступні зміни до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до Договору підряду №ВТ-23323.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 14abd1369f304ebe8cf608295b595482
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з об’єктивними обставинами, а саме аварією на мережі холодного водопостачання, що призвело до підтоплення приміщення гуртожитку № 4 КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул. Академіка Янгеля, 7, зокрема укриття, де мали виконуватись роботи ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» за Договором, та вжиття заходів Замовником для усунення наслідків зазначеної аварії, що підтверджується Договором № БО-183 від 11.08.2023 та актом приймання за формою № КБ-2в від 02.10.2023 між КПІ ім. Ігоря Сікорського та ТОВ «ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ РВК ТРЕЙД», передача Об’єкта у строки, визначені Договором, для виконання робіт Підряднику (ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ») була неможливою. Враховуючи зазначене та керуючись листом ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» № 277 від 20.10.23 (вх. №Р-0600-4457-2023 від 10.11.2023р), пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пп.19.2.3, п.19.3 Договору, у зв’язку з об’єктивними обставинами, що підтверджуються документально, Сторони погодили внести наступні зміни до Договору. 1.1. Викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: початок робіт – з дати передачі Об’єкта згідно з Актом прийому-передачі Об’єкта, закінчення робіт – не пізніше 09.12.2023 відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток 1), що є невід’ємною частиною Договору. Замовник не пізніше 10.10.2023 по Акту прийому-передачі Об’єкта передає Підряднику Об’єкт на період виконання робіт.». 1.2. Викласти Графік виконання робіт (Додаток 1 до Договору) в новій редакції, що вводиться в дію цією Додатковою угодою. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами і діє протягом строку дії Договору. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до Договору ВТ-23323.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: aa46c284d77e4944a9913e6e286b3848
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пп.19.2.1, п.19.3 Договору, Сторони погодили зменшити обсяг закупівлі та внести наступні зміни до Договору. 1.1. Викласти План фінансування робіт (Додаток 2 до Договору), Зведений кошторисний poapaxунок вартості. Договірну ціну, Локальний кошторис, Дефектний акт в нових редакціях, шо вводяться в дію цією Додатковою угодою. 1.2. Зменшити суму Договору на 240 102,19|грн (двісті сорок тисяч сто дві гривні дев’ятнадцять копійок) з ПДВ та викласти п.2.2 Договору в наступній редакції: «2.2. Сума Договору складає: 1 453 829,04 грн (один мільйон чотириста п’ятдесят три тисячі вісімсот двадцять дев’ять гривень чотири копійки), в т.ч. ПДВ - 242 304,84 грн. Не враховані Підрядником окремі витрати не сплачуються Замовником окремо та вважаються врахованими у суму Договору.». 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують шодо них свої зобов’язання. 3. Додаткова угода набирає чинності і є укладеною з моменту її підписання Сторонами і діє протігом строку дії Договору. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох автентичних примірника, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_3 до Договору ВТ-23323.pdf
p7s
sign.p7s