• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області

1 296 453.90 UAH з ПДВ
Номер: befa69ff665a488980b7eea46e49005f
Ідентифікатор договору: UA-2023-05-16-009100-a-b2
Замовник: Державний навчальний заклад "Малинський професійний ліцей"
Постачальник: ТОВ "ТОП ФАЄР"
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області: 1 296 453.90000 UAH з ПДВ
Номер договору: 58
Дата підписання: 23.08.2023 00:00
Період дії договору: 23.08.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 1 296 453.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 216 075.65 UAH)
Оплачено: 1 280 238.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 213 373.05 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Встановлення системи та засобів оповіщення (пожежної сигналізації) в будівлі Державного навчального закладу «Малинський професійний ліцей» за адресою: вулиця Городищанська, 20 в місті Малин Коростенського району Житомирської області
Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.10.2023
Місце постачання 11603, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вулиця Городищанська будинок 20 На карті

Внесені зміни

    Номер: c29714c76a744548bca17a901eee464b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 1 від 23.08.2023 р. (продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною. Обсяги закупівлі, після внесення змін, залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.08.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода - продовження строку надання послуг.pdf