• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з ремонту аварійної ділянки покрівлі (заходи з усунення аварійної ситуації) у ЗДО № 170 адреса: м. Львів, вул. Ярославенка, 24

49 525.00 UAH без ПДВ
Номер: 8ce44cbc169a42bda56e55619ab2925d
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-11-002630-a-b1
Замовник: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Манько Катерина Богданівна
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 23/08/08-4
Дата підписання: 11.08.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 49 525.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 49 525.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту аварійної ділянки покрівлі (заходи з усунення аварійної ситуації) у ЗДО № 170 адреса: м. Львів, вул. Ярославенка, 24
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.08.2023
Місце постачання 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ярославенка, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: f06c5369fb3141c0a755e2795e25181a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s