• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту системи водовідведення даху (заходи з усунення аварійної ситуації) будівлі ЗДО № 40, за адресою вул. Трильовського, 10 м. Львів

195 186.00 UAH без ПДВ
Номер: 76bb15745ea846c3a335a8b967813acd
Ідентифікатор договору: UA-2023-08-11-002388-a-b1
Замовник: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
Постачальник: ФОП Манько Катерина Богданівна
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 23/08/08-8
Дата підписання: 11.08.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 195 186.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 195 186.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту системи водовідведення даху (заходи з усунення аварійної ситуації) будівлі ЗДО № 40, за адресою вул. Трильовського, 10 м. Львів
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.08.2023
Місце постачання 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул. Трильовського, 10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 926e510605de4009a55dfe47e41e6b58
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s