-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(постачання теплової енергії)
103 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1072a522d74748ff8c00466f9c7623bf
Ідентифікатор договору:
UA-2023-08-10-005569-a-c1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 11 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20550369
-
Контактна особа:
Олеся Петришин +380509175916 super-olesya0309@ukr.net
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Б.ЛЕПКОГО, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346058
-
Контактна особа:
0342563511
-
Адреса:
76007, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 59А
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
441
Дата підписання:
10.08.2023 12:33
Період дії договору:
01.05.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
103 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 17 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція(постачання теплової енергії)
Кількість
647.52 гігакалорія
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
43885895e6ed4c6fbeecabea83c021c8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 12:48
Статус:
Опубліковано