-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Доопрацювання системи бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку на базі інформаційної системи «KBS. Облік бюджетної установи» Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»
360 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
dbc9c592273648f680a1729d7b0bff90
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-26-011382-a-a1
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40524109
-
Контактна особа:
Сорока Олександр 380443345316 o.soroka@phc.org.ua
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "СВОЯ СПРАВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30355845
-
Контактна особа:
Олександра Ткачук +380674117623 office@sprava.in.ua
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ПУТЯТИНСЬКИЙ, будинок 2, офіс 421-3
Класифікатор ДК 021:2015:
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпеченняАналіз за цим CPV
Номер договору:
Договір 241
Дата підписання:
14.08.2023 16:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
360 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
360 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розділ «Фінансування»
Доповнити розділ журналом документів «Плани закупівель» в розрізі періодів, структурних підрозділів Замовника з можливістю їх консолідації в один.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Фінансування»
При впровадженні зазначеного журналу передбачити друковані форми та можливість автоматичної розсилки зазначених планів керівникам структурних підрозділів Замовника.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділу «Послуги»
Доопрацювання документу «Рахунок на оплату» в частині доповнення реквізиту можливості зміни підписанта
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділу «Послуги»
Доопрацювання документу «Акту наданих послуг» доповненням додаткового реквізиту в частині можливості зміни підписанта та створенням нового реквізиту документу номера та дати протоколу/результату випробування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділу «Послуги»
Доопрацювання документу акту звірки доповнивши номером та датою протоколу/результату, з «позначкою», що визначить можливість формувати акт звірки з номером протоколу чи у звичайному форматі.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Договори»
Доопрацювання документів «Надходження ТМЦ», «Надходження НА», «Надходження послуг», «Відомості нарахування ЦПХ» в частині доповнення розділу розподілу фактичних витрат за бюджетними лініями та cost категоріями для управлінського обліку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Договори»
Створення окремого журналу обліку договорів цивільно-правового характеру з виведенням на друк типових форм договорів та можливістю їх імпорту в формат word
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Договори»
Створення окремого журналу обліку актів наданих послуг за договорами цивільно-правового-характеру з виведенням на друк типових форм актів та можливістю їх імпорту в формат word.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Договори»
Створення журналу відомостей за договорами цивільно-правового характеру в розрізі джерел фінансування з можливістю на підставі неї створити акти наданих послуг за договорами цивільно-правового-характеру
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Договори»
Створення реєстру договорів цивільно-правового-характеру за джерелами фінансування з можливістю вивантаження в Excel
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Створення та впровадження до системи форми звітності з можливістю конструювання та змін форми за деталізованою специфікацією виконання договорів з урахуванням попередньої оплати.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Створення та впровадження форми звітності руху коштів за лініями бюджетів проектів з зазначенням відсотку виконання бюджету
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Створення та впровадження форми звітності фінансового моніторингу виконання бюджетів проектів, що реалізуються Замовником
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Доопрацювання друкованої форми звіт з руху медпрепаратів в частині заповнення підписантів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Створення та впровадження оновленої форми Transaction list для обліку касових витрат за джерелами фінансування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Звітність»
Створення та впровадження звітності за фактичними витратами за проектами в розрізі бюджетних ліній та cost категорій з можливістю його конструювання за частиною значень
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Грошові кошти, зобов’язання»
Надання послуг з консультування працівників Замовника щодо дій, які необхідно виконати для усунення технічних поломок Системи управління ЕД.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Грошові кошти, зобов’язання»
В документі «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» передбачити можливість внесення даних за декількома джерелами фінансування.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Грошові кошти, зобов’язання»
Створення журналу реєстрів звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт та виплат авансів на відрядження з можливістю вибору друкованих форм реєстрів та кошторисів передбачених видатків на відрядження
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розділ «Грошові кошти, зобов’язання»
Доопрацювання документу «Заявка на продаж валюти» в частині автоматичного формування на підставі документу «Купівля продаж валюти».
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення нового розділу обліку «Матриця посад»
Створення журналу з картками посад співробітників Замовника з можливістю їх наповнення інформацією (з можливістю ієрархічного та групового наповнення):
- назва структурного підрозділу;
- назва посади;
- прізвище ім’я;
- електронна пошта;
- % зайнятості в рамках реалізації проекту;
- джерело фінансування (з можливістю вибору декількох джерел);
- грейд;
- крок;
- сума за кожним джерелом фінансування, що автоматично розраховується в залежності від % зайнятості та суми фінансового забезпечення за визначеним грейдом та кроком;
- примітка з зазначенням додаткової інформації;
- можливість відслідкування історії за позицією
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення нового розділу обліку «Матриця посад»
Створення нового довідника грейдів та кроків з визначенням рівнів оплат фінансового забезпечення з можливістю збереження історії
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення нового розділу обліку «Матриця посад»
Консолідація зведених даних та виведення в форму матриці посад з можливістю імпорту в файл xls з розділеними аркушами за джерелами фінансування та можливістю встановлення та налаштування фільтрів значень, якими наповнений документ
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення нового розділу обліку «Матриця посад»
При появі нового штатного працівника виведення автоматичного діалогового вікна щодо потреби внесення даних за визначеним працівником.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення нового розділу обліку «Матриця посад»
Обмежити доступ з чітко вичерпним переліком користувачів до визначеного документу Матриці посад.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Додаткові доопрацювання
Можливість в журналах при виділенні сум документів виводити в загальну новостворену ячейку загальну суму виділених документів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Додаткові доопрацювання
Встановити обмеження в системі для створення дублюючої фізичної особи в довіднику «Фізичні особи» за ідентифікатором ІПН та переглянути діючий довідник та очистити дубляжі існуючі в довіднику «Фізичні особи».
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Додаткові доопрацювання
В усіх існуючих друкованих формах встановити автопідбір розширення висоти комірок та перенос тексту у разі недостатнього розміру комірки для відображення всього тексту в документі, який визначений в комірці..
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації