• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Реконструкція внутрішніх систем теплопостачання теплових пунктів закладів охорони здоров’я міста Києва для підключення дизельних транспортабельних котелень по об’єкту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) за адресою: вул. Солом'янська, 17

1 373 223.25 UAH з ПДВ
Номер: 9d909cf6f6c64e46ba430dfb83285886
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-13-007716-a-b1
Замовник: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Постачальник: ТОВ "Елітводотепломонтаж"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 107-Г-БМ-ДТК
Дата підписання: 11.08.2023 12:00
Період дії договору: 11.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 373 223.25 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 228 870.54 UAH)
Оплачено: 1 373 223.25 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 228 870.54 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція внутрішніх систем теплопостачання теплових пунктів закладів охорони здоров’я міста Києва для підключення дизельних транспортабельних котелень по об’єкту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) за адресою: вул. Солом'янська, 17
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 21.09.2023
Місце постачання 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Солом'янська, 17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 55586efcc8d44f47864dc512fa67ad27
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист Генпідрядника від 17.08.2023 р. № 1-17/8, у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, яка не залежить від Сторін, а саме: на етапі підготовчих робіт на об’єкті будівництва виникли питання, що до визначення матеріалів та видів робіт деяких складових всього комплексу будівельних робіт, з улаштування конструкцій для забезпечення проїзду автотранспорту на території медичного закладу, чіткого визначення місця приєднання трубопроводів дизельної транспортабельної котельні до існуючої системи опалення, тощо, що потребує уточнення певних проектних рішень і як наслідок значно змінює час виконання будівельних робіт, що унеможливлює виконання зобов’язань у строки, передбачені Договором, керуючись пунктами 6.7, 6.8.2 та 13.11 Договору, та відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) за взаємною згодою Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» до Договору, у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ Солома.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a186b7093b574f588825a506902ea267
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи лист Генпідрядника № 17/4-ДТК від «05» жовтня 2023 р., у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: під час виконання робіт по Договору була скоригована вартість матеріалів, в результаті контрольних замірів було виявлено зменшення фактично виконаних обсягів робіт, а також під час виконання робіт не виникла необхідність у використанні коштів на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що обумовило необхідність коригування договірної ціни, керуючись пунктами 4.3 та 13.11 Договору, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471) за взаємною згодою, Сторони вирішили провести коригування Договірної ціни. пункт 3.1. Договору та Додаток 1 до Договору викладені в новій редакції
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.10.2023 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 від 13.10.2023 зменшення ДЦ дог107.pdf
p7s
sign.p7s