-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
ДК 021:2015:63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) шприців, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
ДК 021:2015:63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) шприців, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
477 207.38
UAH з ПДВ
Номер:
e450865b29c2494fb884b1c721a0b826
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-11-007553-a-a1
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40524109
-
Контактна особа:
Сак Ірина 380671676273 i.sak@phc.org.ua
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ярославська, будинок 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30177378
-
Контактна особа:
Олена Савчук 380442772007, 380676146577 tender@bcph.com.ua
-
Адреса:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, вул.Шолуденка 18
Класифікатор ДК 021:2015:
63120000-6 Послуги зберігання та складуванняАналіз за цим CPV
Опис:
ДК 021:2015:63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) шприців, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
Номер договору:
№242
Дата підписання:
14.08.2023 00:00
Період дії договору:
14.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
477 207.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 534.56 UAH)
Оплачено:
477 207.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 79 534.56 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:63120000-6 Послуги зберігання та складування (Послуги з приймання, сортування, відповідального зберігання, інвентаризації, завантаження, розвантаження та транспортування (перевезення) шприців, необхідних для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, введеного у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, які надходять на безоплатній основі (даруються, жертвуються) у вигляді гуманітарної та благодійної допомоги)
Кількість
114638 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
60efc940a3be4674bc7da4d48a807bfc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, керуючись пунктами 5.8, 12.1 та підпункту 12.5.1 пункту 12.5 Договору про надання послуг № 242 від 14 серпня 2023 року (далі - Договір) у зв’язку зі зменшенням фактичної потреби Замовника у Послугах, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі на 922 792,60 грн. (дев’ятсот двадцять дві тисячі сімсот дев’яносто дві гривні 60 копійок) та внести наступні зміни та доповнення до Договору:
1.1. Викласти п. 5.1. розділу 5 Договору «ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» в наступній редакції:
«3.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначена у Додатку №1 «Загальна специфікація» до цього Договору та становить: 477 207 грн. 38 коп. (Чотириста сімдесят сім тисяч двісті сім гривень, 38 копійок), в т.ч. ПДВ 79 534,56 (сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири гривні, 56 копійок).»
1.2. Викласти додаток № 1 «Загальна специфікація» до цього Договору в новій редакцій, що додається.
2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання у повному обсязі.
3. Ця Додаткова угода складена українською мовою в двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін (у разі наявності) та є невід’ємною частиною Договору і діє протягом строку дії Договору
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 10:00
Статус:
Опубліковано