-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Авторський нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення рентген апарату в будівлі нового хірургічного корпусу КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро». Коригування.
3 632.65
UAH без ПДВ
Номер:
e48aa86fe3204575a06abee769dcbb2c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-08-01-010423-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985423
-
Контактна особа:
Григор'єва Алла Дмитрівна 380631106084 grigorievaad1959@gmail.com http://www.m.mechnikova.com
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
39839464
-
Контактна особа:
Олександр Нестерчук 380567890348 taaimg@ukr.net
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, буд. 41-В
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Авторський нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення рентген апарату в будівлі нового хірургічного корпусу КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро». Коригування.: 3 632.65000 UAH без ПДВ
Номер договору:
ВПР-1А-ВР
Дата підписання:
27.07.2023 00:00
Період дії договору:
27.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
3 632.65 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення рентген апарату в будівлі нового хірургічного корпусу КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро». Коригування.
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 15.08.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a2e07036420b47048ad2523dbe3a4ce8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовжити строк виконання робіт до 01.09.2023 року
(включно) та перше речення пункту 5.1 розділу 5 договору викласти в наступній редакції: «5.1. Виконання робіт проводиться Виконавцем з дати підписання договору по 01.09.2023 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.08.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0fd70dec1fa74fe7aaf553ddb0046dc6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з продовження до 20.12.2023 року (включно) строку виконання робіт за діючим договором № ВТО-КР-8 від 14.07.2023 року на проведення капітального ремонту приміщень під розміщення рентген апарату в будівлі нового хірургічного корпусу лікарні (коригування) Сторони дійшли згоди відповідно до підпункту 4 пункту 19 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 №471 (із змінами) щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та відповідно до розділів 3, 6 і 11 договору домовились продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 року (включно) та перше речення пункту 5.1 розділу 5 договору викласти в наступній редакції: «5.1. Виконання робіт проводиться Виконавцем з дати підписання договору по 20.12.2023 року (включно).».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
01.09.2023 00:00
Статус:
Опубліковано