-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Реєстраційні журнали
укладений договір
93 980.00
UAH без ПДВ
Номер:
bf8193bcc11c4c29bc773809324bdd3b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-08-01-003054-a-b1
Замовник:
Головне управління Національної поліції у Волинській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108604
-
Контактна особа:
Мельничук Марія Петрівна 380332742488 krv_03@vl.npu.gov.ua
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Зламан М.М
×
-
Код ЄДРПОУ:
1924906816
-
Контактна особа:
Зламан М.М +0362636848 zlaman@ukr.net
-
Адреса:
98900, Україна, Рівненська область, Рівне, м.Рівне
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Журнал реєстрації законів, постанов (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Розносна книга (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку журналів (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів та документів установи (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наказів, рішень колегії (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів для служб користування (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів для служб користування (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал передачі одержаних документів в середині структурного підрозділу (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку видачі справ (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку конвертів (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Розносна книга (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку журналів (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів та документів установи (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку наказів, рішень колегії (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (100 л.оф): 120.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів для служб користування (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів для служб користування (100 л.оф): 130.00000 UAH без ПДВ
Журнал передачі одержаних документів в середині структурного підрозділу (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку видачі справ (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал обліку конвертів (100 л.оф): 135.00000 UAH без ПДВ
Опис:
укладений договір
Номер договору:
378
Дата підписання:
01.08.2023 11:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
93 980.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
93 980.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал реєстрації законів, постанов (100 л.оф)
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Розносна книга (100 л.оф)
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал обліку журналів (100 л.оф)
Кількість
51 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації вихідних документів та документів установи (100 л.оф)
Кількість
84 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації вхідних документів (100 л.оф)
Кількість
120 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал обліку наказів, рішень колегії (100 л.оф)
Кількість
120 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації звернень громадян (100 л.оф)
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал обліку особистого прийому громадян (100 л.оф)
Кількість
25 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації вхідних документів для служб користування (100 л.оф)
Кількість
53 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал реєстрації вихідних документів для служб користування (100 л.оф)
Кількість
64 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал передачі одержаних документів в середині структурного підрозділу (100 л.оф)
Кількість
27 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал обліку видачі справ (100 л.оф)
Кількість
18 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Журнал обліку конвертів (100 л.оф)
Кількість
21 штуки
Період постачання
до 01.09.2023
Місце постачання
Відповідно до документації