• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Меблі (офісні меблі).

250 700.00 UAH без ПДВ
Номер: dcd60ef54b8c4dc3955d1594942d6133
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-11-011855-a-b1
Замовник: СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Кутенкова О.О.
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: № 1247
Дата підписання: 08.08.2023 16:35
Період дії договору: 08.08.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 250 700.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 250 700.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меблі (офісні меблі).
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 40 штуки
Період постачання до 01.09.2023
Місце постачання Україна, Полтавська область На карті

Внесені зміни

    Номер: d1253ede33924bd08ea05c6b289f7a35
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились викласти пункт 4.2 Розділу 4 "Порядок передачі товару", у наступній редакції : Строк поставки товару: до 13 вересня 2023 року.
    Номер додаткової угоди: № 1/1449/1
    Дата внесення змін до договору: 01.09.2023 15:49
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023-09-11-0001.pdf
p7s
sign.p7s