-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт частини будівлі господарського корпусу для встановлення обладнання по деконтомінації медичних відходів КНП «Олевська ЦЛ» ОМР за адресою: провулок Промисловий, 2, м.Олевськ Коростенський район Житомирська область, 11001
1 324 059.60
UAH з ПДВ
Номер:
012033380143437ea4f5d361eb45f17e
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-25-006082-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991872
-
Контактна особа:
Єпифанович Ганна Володимирівна 380413521256 cloleprozorro@gmail.com
-
Адреса:
11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, провул. Промисловий, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Тетерів будпроект"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39871335
-
Контактна особа:
М.Гекалюк +380412420808 vidsutni@email.com
-
Адреса:
10012, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Гоголівська 16 A
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
32
Дата підписання:
25.07.2023 10:00
Період дії договору:
25.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
1 324 059.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 220 676.60 UAH)
Оплачено:
1 324 059.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 220 676.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини будівлі господарського корпусу для встановлення обладнання по деконтомінації медичних відходів КНП «Олевська ЦЛ» ОМР за адресою: провулок Промисловий, 2, м.Олевськ Коростенський район Житомирська область, 11001
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fe0acc3d9bff416d8fe3b4024f4c8150
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
за взаємною згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду №1 до договору підряду №32 про від 25 липня 2023 року про наступне: 1.Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору викласти в наступній редакції:
«3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить: 1 457 928,00 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 242 988,00 грн. (Двісті сорок дві тисячі дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) за рахунок коштів місцевого бюджету та власних коштів в т. ч.:
кошти місцевого бюджету – 503 096,40 грн (П’ятсот три тисячі дев’яносто шість тисяч гривень 40 копійок) в т.ч. ПДВ – 83 849,40 грн (Вісімдесят три тисячі вісімсот сорок дев’ять гривень 40 копійок);
власні кошти – 954 831,60 грн (Дев’ятсот п’ятдесят чотири тисячі вісімсот тридцять одна гривня 60 копійок) в т.ч. ПДВ 159 138,60 грн (Сто п’ятдесят дев’ять тисяч сто тридцять вісім гривень 60 копійок).».
2. Пункт 3.5. Розділу 3. Ціна договору викласти в наступній редакції:
«3.5. Джерело фінансування робіт згідно цього Договору: власні кошти, кошти місцевого бюджету».
3. Для здійснення подальших розрахунків за надані послуги Сторони домовились доповнити банківські реквізити в наступній редакції: IBAN UA 328201720344371001400025567, МФО 820172, ДКСУ м.Києві.
4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє протягом дії Договору підряду №32 від 25 липня 2023 року.
5.Інші умови Договору залишаються без змін
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.10.2023 10:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
a9f5e6804f0d4423ba96c6ef3038a9ac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку із зменшенням суми договору на 133868,40 грн. сторони домовились:
1.Пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить: 1 324 059,60 грн. в тому числі ПДВ – 220 676,60 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету та власних коштів в т. ч.:
кошти місцевого бюджету – 503 096,40 грн. в т.ч. ПДВ – 83 849,40 грн.;
власні кошти – 820 963,20 грн. в т.ч. ПДВ 136 827,20 грн.».
2. Додатки 1,2,3 до договору викласти в новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.11.2023 10:00
Статус:
Опубліковано