• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності сільськогосподарського призначення в межах території Воскресенської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області, код ДК 021:2015 (CPV):71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

576 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 6c3a7db578a1445e895f3f362af5ecb4
Ідентифікатор договору: UA-2023-07-04-011951-a-b1
Замовник: Воскресенська селищна рада
Постачальник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 44
Дата підписання: 03.08.2023 16:00
Період дії договору: 03.08.2023 00:00 - 28.12.2023 00:00
Сума договору: 576 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 96 000.00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 5.2.5. та 9.5 Договору та у зв'язку з неналежним виконанням Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору з 28 грудня 2023 р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності сільськогосподарського призначення в межах території Воскресенської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області, код ДК 021:2015 (CPV):71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.10.2023
Місце постачання 57210, Україна, Миколаївська область, Миколаївський район, в межах території Воскресенської селищної ради На карті

Внесені зміни

    Номер: b97eb6dd49884c03aa27b97bceb9f3b5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Викласти п 3.1. Договору в наступній редакції: "Строк надання Послуги: до 31.10.2023 року включно". В Додатку 1 до Договору №44 від 03.08.2023 року Технічне завдання цифри строку надання послуг "31.08.2023" змінити на 31.10.2023".
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2023 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s