-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 90720000-0 Захист довкілля (обстеження рентгенкабінету з радіаційним контролем, оформлення протоколу та технічного паспорту рентгенкабінету; перевірка дозоформуючих параметрів рентгенапарату з оформленням протоколу; перевірка свинцевого еквіваленту захисного засобу рентгенівського кабінету з оформленням протоколу)
44 113.76
UAH з ПДВ
Номер:
d620ab5cdf82416690d6807ab575f0ba
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-24-000261-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986233
-
Контактна особа:
Ірина НОС +380564947341 irynanos21@gmail.com
-
Адреса:
50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського, буд. 32А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985423
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА будинок 14
Класифікатор ДК 021:2015:
90720000-0 Захист довкілляАналіз за цим CPV
Номер договору:
673/R
Дата підписання:
24.07.2023 08:00
Період дії договору:
24.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
44 113.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 352.29 UAH)
Оплачено:
42 584.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 097.39 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обстеження рентгенкабінету з радіаційним контролем та оформленням технічної документації
Кількість
3 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Перевірка дозоформуючих параметрів рентгенапарату з оформленням протоколу
Кількість
5 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Перевірка свинцевого еквіваленту захисного засобу рентгенівського кабінету з оформленням протоколу
Кількість
11 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
3ae881269bc34edfb8e7bf864dcaae90
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1529,40грн.(одна тисяча п'ятсот двадцять дев'ять гривень 40копійок) в т.ч. ПДВ 254,90грн. та викласти п.п.2.1 Договору в наступній редакції: "2.1 Загальна вартість послуг за цим Договором складає: 42584,36грн. (сорок дві тисячі п'ятсот вісімдесят чотири гривні 36 копійок), в т.ч. ПДВ 7097,39грн."
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.09.2023 10:00
Статус:
Опубліковано