-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)
8 468.00
UAH без ПДВ
Номер:
d60c594c5f514c4585da4f6af28bd6ff
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-20-001273-a-b1
Замовник:
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37710441
-
Контактна особа:
Жанна Даценко +380668819219 nata101075@ukr.net
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. Григора Тютюнника, буд. 21
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3201412839
-
Контактна особа:
+380504045424
-
Адреса:
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА будинок 49А
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
491
Дата підписання:
20.07.2023 09:43
Період дії договору:
20.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
8 468.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
8 468.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя (папір А4 80гр -15шт, папка -реєстратор -8шт., файли А-4 -5пач., швидкозшивачі -50шт.,папка на зав'язках-50шт, папка А-4-10шт., корегуюча стрічка-4шт., клей-олівець-4шт., маркер перм-4шт., маркер спец-4шт., папір А-4 45гр -5шт., лоток вертикальний-4шт., підставка офісна -4шт., папір для нотаток 85*85 -4шт.)
Кількість
171 штуки
Період постачання
20.07.2023 - 31.12.2023