-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція адміністративної будівлі Калинівської селищної ради, облаштування Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Чернігівська, 20 смт. Калинівка Броварського району Київської області"
899 929.55
UAH з ПДВ
Номер:
e59689644281494593f4f17398fadaa2
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-19-003141-a-b1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43459903
-
Контактна особа:
Катерина Мельниченко +380459478242 kalynivskaotg_tender@ukr.net
-
Адреса:
07443, Україна, Київська область, Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35965471
-
Адреса:
03049, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ КУРСЬКА будинок 18 квартира 35
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
373
Дата підписання:
19.07.2023 10:55
Період дії договору:
19.07.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
899 929.55 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 149 988.26 UAH)
Оплачено:
47 719.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 953.29 UAH)
Причини розірвання договору:
дострокове розірвання за згодою сторін
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція адміністративної будівлі Калинівської селищної ради, облаштування Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Чернігівська, 20 смт. Калинівка Броварського району Київської області"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8253ce413a56430283e846a97db6cbbf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.12.2023 17:24
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c433887642ca47e087b5c88b26fb4c22
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.12.2024 09:21
Статус:
Опубліковано