-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Відповідно до п. 10.4 Договору № 58 від 19 липня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 липня 2023 року включно.»
9 905.00
UAH без ПДВ
Номер:
739783eaa34f4e14b60ca7a5307b4d88
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-13-011410-a-c1
Замовник:
Виконавчий орган Добровеличківської селищної ради - Апарат ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43968262
-
Контактна особа:
Світлана Бойченко +380682045755 boichenkosvetik1983@gmail.com
-
Адреса:
27000, Україна, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, вул. Незалежності, будинок 112
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "Гайнетдінова Тетяна Анатоліївна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2618304367
-
Контактна особа:
Тетяна Гайнетдінова +380502853159 1971080991_poltava@ukr.net
-
Адреса:
36002, Україна, Полтавська область, місто Полтава, пров.Кропивницького, будинок 22, квартира 3
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Відповідно до п. 10.4 Договору № 58 від 19 липня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції:
«5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 липня 2023 року включно.»
Номер договору:
58
Дата підписання:
19.07.2023 11:26
Період дії договору:
19.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
9 905.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
9 905.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Кількість
70 пачка
Період постачання
до 31.07.2023
Місце постачання
27000, Україна, Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, Незалежності 112
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5c105f96d2154f8aaebb8bf05ebe2b56
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 10.4 Договору № 58 від 19 липня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки товарів та викласти п 3.1 Договору в наступній редакції:
«5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 липня 2023 року включно.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.07.2023 17:27
Статус:
Опубліковано