-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Стіл офісний маленький, Стіл офісний мобільний, Стіл офісний середній, Тумба офісна маленька, Тумба офісна велика відкрита, Тумба офісна велика закрита, Шафа офісна відкрита, Стелаж офісний кутовий високий, Стелаж офісний кутовий низький.
48 990.00
UAH без ПДВ
Номер:
80dbb9753eea492791c99be3140b8f3a
Ідентифікатор договору:
UA-2023-07-03-002431-a-b1
Замовник:
Центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Солом'янського району міста Києва
×
-
Код ЄДРПОУ:
38577655
-
Контактна особа:
Бичкова Ганна Василівна 380502539126 assung93742@gmail.com
-
Адреса:
03061, Україна, Київська область, Київ, вул. Августина Волошина, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3065015739
-
Контактна особа:
Семеняко Сергій Сергійович +380937816462 ss-sergei@ukr.net
-
Адреса:
14033, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вулиця Льотна, будинок 17а, квартира 24
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Стіл офісний маленький: 2 000.00000 UAH без ПДВ
Стіл офісний мобільний: 1 500.00000 UAH без ПДВ
Стіл офісний середній: 2 200.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна маленька: 1 600.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна велика відкрита: 1 500.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна велика закрита: 1 590.00000 UAH без ПДВ
Шафа офісна відкрита: 2 000.00000 UAH без ПДВ
Стелаж офісний кутовий високий: 1 000.00000 UAH без ПДВ
Стелаж офісний кутовий низький: 1 000.00000 UAH без ПДВ
Стіл офісний мобільний: 1 500.00000 UAH без ПДВ
Стіл офісний середній: 2 200.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна маленька: 1 600.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна велика відкрита: 1 500.00000 UAH без ПДВ
Тумба офісна велика закрита: 1 590.00000 UAH без ПДВ
Шафа офісна відкрита: 2 000.00000 UAH без ПДВ
Стелаж офісний кутовий високий: 1 000.00000 UAH без ПДВ
Стелаж офісний кутовий низький: 1 000.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
37
Дата підписання:
24.07.2023 00:00
Період дії договору:
24.07.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
48 990.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
48 990.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл офісний маленький
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Стіл офісний мобільний
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Стіл офісний середній
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Тумба офісна маленька
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Тумба офісна велика відкрита
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Тумба офісна велика закрита
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Шафа офісна відкрита
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Стелаж офісний кутовий високий
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Стелаж офісний кутовий низький
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 11.08.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
870d445591504319a5a022fa319bcc61
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей, яким передбачено можливість змінити істотні умови договору про закупівлю після його підписання та до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадку продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли взаємної згоди подовжити строк поставки товару, постачання якого передбачено умовами Договору. Ця зміна не призводить до збільшення загальної суми за Договором.
2. У зв’язку зі зверненням Фізична особа-підприємець Семеняко Сергій Сергійович, на підставі листа від 01.08.2023 р. №0108 Сторони вирішили: п. 4.1. р. 4 Договору викласти в наступній редакції: «Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару у строк до 11 серпня 2023 року, але в жодному разі не пізніше строку дії даного Договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.08.2023 16:00
Статус:
Опубліковано